woensdag 16 april 2014

O what a beautiful morning

Vanmorgen ben al heel vroeg alleen vertrokken. Het is een prachtige wolkenloze dag en zon schijnt volop. Ik wilde graag even alleen op pad, want gisteren belde Jack en vertelde dat onze vriendin Ingrid die middag na een lange ziekteperiode was overleden. Het houd me wel bezig dus ik vind het fijn even alleen op pad te zijn. De route voert langs berijpte weiden en heuvels en ik zie verschillende hertjes in het veld. Daarna gaat het lang door een bos en langs mooie beekjes. Onderweg kom ik verschillende dorpjes tegen en het ziet er allemaal vredig en mooi uit. Dit deel van de Franse Ardennen is echt prachtig, zeker nu alles in bloei staat en het weer zo mee werkt. Op een bankje bij een klein meertje eet ik mijn zelf gesmeerde boterhammen op en ik geniet volop van het verse groen om me heen. In de loop van de middag bereik ik Wasigny, waar ik vanavond bij Jos zal overnachten op een boerderij in de buurt. Ik ga op de stoep van het monument voor het gemeentehuis zitten waar Jos me zal komen halen en bedenk dat dit de mooiste dag tot nu toe was en ik hoop dat Ingrid op een plek als deze is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten